Fredag, lördag

Bloggen har varit off dom senaste dagarna för att jag jag hängde med min Emmafia babe hem i fredags, vi kollade på hennes uppsats som inte var klar tills vi stoppade i oss mat och stack till gårn. Runt 8 bytte vi om och spelade fotboll i hallen, vilket gick helt helt sämst för mig.. Men kämpade på så gott det gick, frågan är hur mycket man skämde ut sig, haha. Halv elva var vi tvugna att cykla hem igen och gjorde klart hennes uppsats, och satt sociala vid datorn till halv 2 innan vi slocknade. 

9 ringde alarmet, då fixade vi till oss innan bilen packades med Emmas familj och mig och åkte till Linköping. Hittade ett underställ som jag ska andvända på proffslägret som börjar på måndag, TAGGA! När vi hade gjort vårat åkte vi hem, bytte om lite smått och stack till mjölby, där köpte jag även ett nytt hårband till fotbollen innan jag och Emma fick skjuts till hockeyarenan. Kollade på när Mjölby mötte Vita hästen, vinst med 4-2 om jag inte har fel, duktigt var det! 

Vi strosade runt en sväng till innan mamma kom och hämtade oss, köpte lite godis och sen åkte jag hem. Somnade i soffan en timma så nu är jag inte alls trött, heheh. Imorgon kommer dagen gå åt till att packa till lägret och städa mitt fina rum. Höres!

Två bilder från i fredags




Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback