Någon som vill skriva klart min uppsats?

Just nu sitter jag och har super duper meeeeeega tråkigt eftersom en viss person som heter Emmafia väckte mig genom att ringa, men älskar dig ändå tjejen ♥

Idag ska jag spela MATCH mohaha, det var typ 100år sedan jag spelade en fotbollsmatch så jag är riktigt taggad! För att släppa bort tankarna på fotbollen en stund ska jag sätta mig med min kära teknikuppsats, har bara skrivit 600/1000 ord så har lite kvar att göra. Men det ska bli skönt att få den klar eftersom den ska in på fredan klockan 23:59. Bara jag blir klar med den kan man på börja SO uppsatsen jag inte har börjat med än, eftersom jag har varit sjuk länge har jag missat massa information om den och tid att jobba med den. 

Nu ska glödlampan ta över mina tankar, hejsvejs!

Bara för att, bilder från den sjukt roliga fredagen igår









Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback