onepiece-dagen a la trojan!



Idag har vi haft ännu en dag i skolan, onepicedagen hade några i skolan skapat på facebook, en person tog även med systemkamera. Jag gjorde även mitt teknik prov som jag blev riktigt nöjd med, väldigt förberedd kan jag säga. Inget annat speciellt i skolan, vi byggde kolväten på NOn och hade soooooovmorgon. 

Annars kom jag hem och försökte gå vidare med min SO uppsats, men det gick inget vidare, skrev inte ett ord till.. Resten av dagen har jag kollat på film och lite annat, imorgon ska vi hem till en av våra lärare, hon och en annan lärare ska bjuda oss på frukost, gulligt va?

Dagens outfit ska jag även försöka hinna med imorgon innan jag sticker till skolan.

Lite flera bilder från dagen

















Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback