Skolan tar död på mig

Hej!

Sitter med plugget, började runt 4 och har kört i full gång till nu, men är klar med teknikuppsatsen som jag också skickat in, börjat på SO uppsatsen och är klar för spanska och teknik prov, Nöjd! Nu saknas bara att göra klart en serie på A3, göra klart matten, skriva det sista på SO uppsatsen och göra mina fina prov som jag längtar efter så mycket. *host*

Aja, sånt är livet. Hade en kort skoldag, hänkade Emmafia, Roz och Meja, vi gick till östenssons och köpte 100g chokladkakor, 5KR STYCK!! Så jag passade på och fyllde förrådet med 10st, hehe godisgris nummer 1 jag vet...
Sen hem till Emmafia, lyssnade på musik och hade lite tjejsnack, runt halv 4 stack jag och Meja till stan där hon lämnade av mig vid frisören, klippte mig och sen hem för plugget, rolig dag I know!

Hittar inte min sladd till datorn, så ni kan inte få nåra bilder just idag, kommer imorn, BTW ALLA TROJENBORGARE.. ONEPIECE DAGEN IMORN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback