Ny färg i håret=bättre!

Nu ligger jag nöjd i min säng och inspekterar mitt hår. Vart ganska bra tycker jag, hoppas dock att det kommer se bra ut på skolfotot. Nu är det plugg som gäller, känns som att jag har 100års jobb att göra som alla andra gör medans jag är i Turkiet. Btw, BARA EN VECKA KVAR!! :D

Som sagt fredag skolfoto, fredagen och natten spenderas hos Amanda. Sen åker jag vidare till min söta kusin Saga som fyller 6 år. Shit vad tiden går fort, kommer ihåg plutten som liten liten tjeja! Är nog där hela dagen, söndagen spelar jag min sista säsongsmatch i fotboll, gäller att prestera bra! Hela min vecka, kanske dyker upp något där emellan.

Hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback