jag kommer aldrig sluta kämpa.

HEY ! Jag sitter i mitt rum 4ever alone och har ingenting att göra idag, buhu. Aja sånt är väl livet I guess. Min kära vän Sherlock har inte uppdaterat på ett tag så bloggkungen bestämde sig för att ta tag i situationen. Känns bäst så eftersom det skulle bli jobbigt för er läsare att inte ha något att läsa. Dagens goda gärning- CHECK! Jaaaa ni, igår kom mina favorit tjejer hem till mig oså hade vi en av våra legendariska tjejkvällar, tyvärr kunde inte rozi komma så jag fick helt enkelt nöja mig med Emma, minna, Agnes, Amanda och Emilia. Hade verkligen jätte roligt och kvällen bjöd på en hel del skratt. Bilder från igår kommer ni antagligen få när Agnes slutar vara så lat hihi. Idag ska jag väl inte göra något speciellt, duscha, måla naglarna, kolla trassel, standard liksom. Och imorgon börjar skolan, jippie ! Fast nae, men det ska bli ganska skönt att få tillbaka rutinerna och träffa min älskade klass igen!! Buhu har faktiskt saknat dom flesta. Blev lite besviken när det började snöa igår, här har man gått och taggat inför sommaren och kollat efter snygga sommar/vårkläder oså kommer snön? Usch och blä, fy så ovärt. Ja allihopa, nu ska väl jag fortsätta med mitt intressanta liv, hejdå ! Simma lugnt/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback