Modeshow, check!

Med discovery på tv ligger jag under täcket i soffan och har sovit lite. Mamma har gjort en kyckling till middag med recept från Veckorevyn, hoppas den är god!

Iallfall, vaknade runt sju idag. Duschade, sminkade mig och plattade håret. Vid nio gick pendeln så jag och minna möttes där och sprang på tåget. Vi kom in till bikbok innan allting öppnade och kollade igenom kläderna innan det var dags för övning på catwalken med dom andra "modellerna" från andra affärer. Två proffesionella dansare hade bestämt ett mönster vi skulle gå och efter det fick vi prova att gå en gång.

Efter det var det två timmar innan själva modeshowen drog igång så vi gick och åt på tacobar! :) och såg även Tony irving äta samtidigt, MÄÄÄÄN han såg inte så närvarade ut för foton :(

En halvtomma innan gick jag och minna in på bikboks lager och bytte om, vi tränade också ett antal gånger till. Vadå super nervös? När det var dags släppte nervositeten och jag tror våran gång gick bra, hoppas jag!
Men det har varit en skitkul dag och jag skulle gärna göra om det igen :D


Kommentarer
Postat av: Minna

Tack för dagen Agnes, skit kul! :D

2012-03-31 @ 18:18:45
URL: http://mawr.myshowroom.se

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback