1a maj= nya pengar på mobilen!

Idag känner jag mig allmänt glad, solen lyser ute och jag ska nog ut en sväng och spela fotboll med lite folk senare. Ska nog inviga ett par nya shorts om det verkligen är så varmt som det ser ut från fönstret, håller tummarna :thumbup:

Gårdagen vart superbra, åkte till farfar på kalas och sen skjutsade mamma och pappa in mig till ica i mjölby där jag träffade roz och meja. Vi satt i parken och snackade innan vi gick hem till roz och gjorde oss ordning för bussresan till skänninge. Där åkte meja hem en sväng medans jag och roz gick till emma och calle sålänge. Sen kom meja och även amanda så drog vi ut och hade superkul med sång, kebab, fyrvererier och härligt folk!

Nu ska jag ned och äta frukost och fräscha till mig innan vi tar några timmars fotboll!

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här finis!

Ditt namn:
Ska jag komma ihåg dig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en egen blogg skriver du den här:

Vad ville du?

Trackback